Zorg in het Kwadraat

Direct contact via 0416 - 312 450 of 0162 - 764 001
Thuiszorg van Zorg2Kraamzorg van Zorg2Dagbesteding voor Senioren van Zorg2 - De Buren

Klachten

Wij doen iedere dag onze uiterste best om u om de beste zorg- en dienstverlening te geven. Toch is het mogelijk dat u niet tevreden bent. Dat vinden wij jammer om te horen, maar we vinden het belangrijk dat u het ons vertelt. Alleen op die manier krijgt u de zorg die u van ons verwacht (en mag verwachten) en alleen dan kunnen wij zorgen voor verbetering.

Uw klacht indienen
De eerste stap is dat u de klacht of aanbeveling bespreekt met de medewerker of degene die direct betrokken is bij de klacht. Ook kunt u bellen met kantoor om uw klacht te bespreken. Vaak worden door een gesprek zaken snel opgelost en misverstanden opgehelderd. Wanneer dit gesprek geen oplossing biedt, dan kunt u uw klacht voorleggen bij de klachtenfunctionaris. Dit kan bij voorkeur schriftelijk (per post of e-mail ):

U kunt dan een brief sturen naar:
Zorg in het kwadraat
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Raadhuisplein 11
5161 CG Sprang-Capelle

Uiteraard kunt u uw klacht ook via mail versturen naar info@zorg2.nl, vermeld te allen tijde voornaam, achternaam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en de omschrijving van de klacht.

Bent u het oneens met onze afhandeling?
Als u het niet eens bent met de wijze waarop uw klacht is afgehandeld of als u het niet eens bent met het antwoord dat u heeft gekregen, dan kunt u uw klacht indienen bij de Stichting Zorggeschil of de Burgerlijk Rechter. Hiervoor verwijzen we u naar www.zorggeschil.nl.

Klik hier voor onze klachtenprocedure



Werken bij ThuisZorg2
 
Wij zijn per direct op zoek naar:

  • Helpende - niveau 2

Klik hier voor meer informatie en direct solliciteren.


Werken bij KraamZorg2
 
Wij zijn per direct op zoek naar:

  • Kraamverzorgende (16-24 uur per week)
  • Kraamverzorgende (Oproepbasis; voor 1 kraambed per maand)

klik hier voor meer informatie en direct solliciteren.


Onze certificaten